PROMOCJE
Wałek z łożyskiem napędowym młotowiertarki Bosch GBH2-28DV. GBH2-28DFV
Wałek z łożyskiem napędowym młotowiertarki Bosch GBH2-28DV. GBH2-28DFV

74,00 zł

Cena regularna: 143,00 zł

Najniższa cena: 143,00 zł

60,16 zł

Cena regularna: 116,26 zł

Najniższa cena: 116,26 zł
szt.
Koło zębate czołowe młotowiertarki  BOSCH GBH2-24DF, GBH2-26DBR, GBH2-26DE, GBH2-26DFR, GBH2-26DRE, GBH2-26E, GBH2-26RE,  GBH2-28DFV, GBH2-28DV,  GBH2400, GBH2600,  GBH3-28DFR, GBH3-28DRE,
Koło zębate czołowe młotowiertarki BOSCH GBH2-24DF, GBH2-26DBR, GBH2-26DE, GBH2-26DFR, GBH2-26DRE, GBH2-26E, GBH2-26RE, GBH2-28DFV, GBH2-28DV, GBH2400, GBH2600, GBH3-28DFR, GBH3-28DRE,

15,00 zł

Cena regularna: 29,00 zł

Najniższa cena: 29,00 zł

12,20 zł

Cena regularna: 23,58 zł

Najniższa cena: 23,58 zł
szt.
Tuleja igłowa / łożysko Bosch GSZ160, PKS46, GNA18V-16
Tuleja igłowa / łożysko Bosch GSZ160, PKS46, GNA18V-16

5,00 zł

Cena regularna: 11,00 zł

Najniższa cena: 11,00 zł

4,07 zł

Cena regularna: 8,94 zł

Najniższa cena: 8,94 zł
szt.
Cylinder i tłok młotowiertarki Bosch GBH2-20D, GBH2000
Cylinder i tłok młotowiertarki Bosch GBH2-20D, GBH2000

45,00 zł

Cena regularna: 50,00 zł

Najniższa cena: 50,00 zł

36,59 zł

Cena regularna: 40,65 zł

Najniższa cena: 40,65 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Kontakt z nami

C.T.N. Elektro-Serwis Sp.z o.o.

Zwierzchowskiego 15
61-248 Poznań, wielkopolskie

502 314 442
ctn@home.pl

Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 502 314 442.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie według szablonu, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: ctn@home.pl lub telefonicznie: +48 502 314 442. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie według szablonu, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

Wymiana towaru

Formularz wymiany towaru tutaj.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl